Velká soutěž o ceny za 1,5 milionu prodloužena do 15. 10. Stále máte šanci dostat se do osudí!
Těšte se na nový grafický kabát webových stránek Varyády!
den
hodin
minut
vteřin

Pravidla pronájmu reklamních ploch a zařízení k inzerci s politickým obsahem

Společnost EPG Varyada Karlovy Vary, s.r.o. se sídlem náměstí Republiky 1078/1, CZ – 110 00 Praha 1, IČ: 04084047, jako vlastník a provozovatel obchodního centra Varyáda Karlovy Vary, Kpt. Jaroše 375/31, Karlovy Vary (dále jen „společnost“ a „obchodní centrum“) a pronajímatel reklamních ploch a zařízení  na či v budově obchodního centra a přilehlých pozemcích ve vlastnictví společnosti, nabízí k pronájmu reklamní plochy a zařízení, která nejsou v daném čase pronajata či jinak využita.

Vezměte prosím na vědomí, že v případě pronájmu našich reklamních ploch a zařízení pro umístění inzerce s politickou tématikou vyžadujeme, aby byly dodrženy níže uvedené zásady pro umístění takové inzerce/reklamy:  

  1. Politická inzerce nesmí:
    1. být v rozporu s dobrými mravy, zásadami poctivé a svobodné politické soutěže, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat jejich dobrou pověst,
    2. zmiňovat ani zobrazovat konkurenční politické strany a její představitele,
    3. napadat politické či náboženské přesvědčení,
    4. nést agresivní či výhružné prvky či obsahy způsobilé vyvolat paniku,
    5. napadat demokratické zřízení a zásady právního státu ani vyzývat k občanským nepokojům.
  1. Politická inzerce musí obsahovat viditelné a čitelné označení názvu zadavatele a názvu zpracovatele.  
  1. Za politickou inzerci se považuje také sdělení v neprospěch jiné politické strany, politického hnutí, koalice, jejich představitele či kandidáta nebo jiného nezávislého politického představitele či kandidáta.
  1. Všechny typy a formáty inzerce s politickou tématikou musí splňovat pravidla vycházející z obecně závazných předpisů a podmínek Úřadu pro dohled nad hospodařením politických stran a hnutí.
  1. Inzerce nesmí jakýmkoliv způsobem odkazovat na obchodní centrum, společnost provozující či spravující obchodní centrum ani na subjekty v obchodním centru působící a nesmí ani vyvolávat dojem, že tyto subjekty sdílejí či podporují inzerenta nebo obsah inzerce.
  1. Tři dny před volbami a až do ukončení hlasování nesmějí být žádným způsobem zveřejňovány výsledky předvolebních či volebních průzkumů.
  1. Společnost si vyhrazuje právo odmítnout konkrétního zájemce o inzerci, případně si vyhradí právo vyžádat si předem k odsouhlasení konkrétní podobu inzerce.
  1. Inzerce spojená s kampaní zahrnující účastníky na místě je možná, po dohodě o konkrétních podmínkách, vždy pouze mimo vnitřní prostory obchodního centra a nejméně 20 m od objektu centra. Součástí inzertních akcí nesmí být aktivně oslovováni zákazníci obchodního centra v budově a její bezprostřední blízkosti.
Skip to content