Marionnaud Parfumeries

Parfumerie

V Marionnaud jsme pyšní na produkty a služby, které nabízíme. Do našich parfumerií se dostanou pouze ty nejkvalitnější výrobky, které navíc sami důkladně prověřujeme. Protože je nabídka opravdu široká, jsme připraveni pomoci každému vybrat právě ty produkty, které mu nejvíce vyhovují. Neprodáváme jen výrobky za skvělé ceny, ale také ukazujeme nejlepší způsob, jak je používat. Naším cílem je pomoci zákazníkům, aby naplno využili svou krásu, dodat jim sebedůvěru, aby se sami cítili krásní.

Postřehy, tipy, triky, recenze produktů, názory zákazníků i odborníků – díky tomu všemu jsme skutečnými experty ve svém oboru. Jsme zdrojem inspirace a odborných znalostí, místem pro ženy i muže, kde mohou získat cenné rady. Marionnaud je místem neustálého objevování, zkoumání a inspirace.

NĚCO MÁLO Z HISTORIE

Bylo to v roce 1984, kdy značka Marionnaud otevřela svou první parfumerii v Paříži, nabídla luxusní kosmetické značky a otevřela tím ženám a mužům unikátní svět krásy. V roce 1998 je Marionnaud první sítí parfumerií, která nabízí svým zákazníkům věrnostní program a osobní služby a tím si vytváří se zákazníky jedinečný a trvalý vztah. V roce 2005 se Marionnaud stává světovým lídrem v oblasti prodeje parfémů a luxusní kosmetiky.

Marionnaud je dnes dceřinou společností mezinárodní skupiny CK Hutchison Holdings Limited (CK Hutchison), která sídlí v Hong Kongu. CK Hutchison působí ve více než 50 krajinách a zaměstnává téměř 270 000 zaměstnanců. Skupina podniká v 5 klíčových oblastech: energie, telekomunikace, infrastruktura, maloobchod a přístavy a k nim přidružené služby. Více informací najdete zde.

Po

Út

St

Čt

So

Ne

9:00 – 21:00

9:00 – 21:00

9:00 – 21:00

9:00 – 21:00

9:00 – 21:00

9:00 – 21:00

9:00 – 21:00

Starejte se správně o svou pleť

Zimu si většina z nás spojuje se zasněženými pláněmi, teplým svařákem a Vánocemi. Procházky venku by měly být na denním pořádku, a vlastně nám teď

Jak na home office?

Práce z domova čili home office se dnes stává čím dál více populární jak mezi zaměstnanci, tak i mezi zaměstnavateli. A ne jen díky koronaviru.

Hygge aneb umění udělat si pohodlí

Hygge je dánské slovo používané k pojmenování pocitu nebo okamžiku (ať už osamoceně nebo s přáteli, doma nebo venku) jako něco útulného, okouzlujícího nebo zvláštního.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *