Search
Generic filters

Varyáda jde na TikTok

Nákupní centrum Varyáda rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť a vstupuje na TikTok. “Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG. Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru a zábavy, rovněž i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Varyádu zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.

Sdílejte s přáteli

Varyáda Blog

Blog

Jak si jednoduše zlepšit náladu?

Jarní únava a špatná nálada se mohou objevit zejména vzhledem k výkyvům počasí. Ale nezoufejte, máme pro vás pár tipů, jak si zlepšit náladu. Psychická pohoda Pohyb má pozitivní vliv na

Číst více
Varyáda Nakupák
Vlog

Vybavte se na kolo

Vyrazte na cyklovýlet! S dobře zvoleným kolem a sportovním vybavením si jej parádně užijete. Naše Eliška zavítala do

Číst více
Skip to content