Varyáda jako partner akce srdečně zve všechny běžce 17. 5. na Runczech půlmaraton

Varyáda jde na TikTok

Nákupní centrum Varyáda rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť a vstupuje na TikTok. “Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG. Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru a zábavy, rovněž i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Varyádu zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.

Sdílejte s přáteli

Varyáda Blog

Vlog

Inspirace na den dětí👧

Den dětí se blíží! 🎉 Přemýšlíte, čím udělat radost? Zavítali jsme do prodejny Pompo 😍, kde najdete vše od roztomilých plyšáků až po interaktivní hračky, které potěší i pobaví.🤗 https://www.youtube.com/watch?v=UVskIGtjqMo

Číst více
Skip to content