Slavnostní otevření předního vchodu a pasáže - 1. dubna od 8:00 - srdečně vás zveme

Varyáda jde na TikTok

Nákupní centrum Varyáda rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť a vstupuje na TikTok. “Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG. Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru a zábavy, rovněž i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Varyádu zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.

Sdílejte s přáteli

Varyáda Blog

Vlog

Jarní úklid s lehkostí

Jaro je ideální čas na nový začátek 🌸 – a to platí i pro váš domov! 🧹✨ Připravte se na svěží jarní úklid 🧹 s pomocí šetrných prostředků z drogerie Dm. 🌱

Číst více
Skip to content