Dvojnásobek bodů za scan účtenek v aplikaci ! 15. 1. - 25. 1.

Varyáda jde na TikTok

Nákupní centrum Varyáda rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť a vstupuje na TikTok. “Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG. Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru a zábavy, rovněž i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Varyádu zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.

Sdílejte s přáteli

Varyáda Blog

Blog

Jak dětem zpříjemnit čtení knih?

Pohádky otevírají dětem kouzelný svět plný fantazie, dobrodružství a ponaučení. Poradíme vám, jak vytvořit krásnou čtecí atmosféru. Pohádka na dobrou noc Každý večer mohou děti prožít nový příběh a rozvíjet

Číst více
Skip to content