Home Dostavba - Napsali o nás Karlovarská Varyáda slavnostně otevírá novou část s gastrozónou a značkovými obchody
Karlovarská Varyáda slavnostně otevírá novou část s gastrozónou a značkovými obchody
Nejnavštěvovanější nákupní centrum Karlovarského kraje, Varyáda, slavnostně otevře 29. a 30. listopadu svou novou část, která je součástí rozsáhlé modernizace celého komplexu. Návštěvníci se mohou těšit především na stylovou gastrozónu s populárními řetězci rychlého občerstvení, rozšířenou nabídku módních značek, elektroniky i kosmetiky. Po přestřižení pásky se spustí bohatý dvoudenní slavnostní program, jehož součástí bude mj. debata s foodblogery, kulinářská show, koncert a zábava pro celou rodinu. Toto rozšíření je první fází ambiciózní rekonstrukce Varyády, která má být dokončena před Vánocemi 2025.
„Tento týden otevíráme novou gastrozónu s oblíbenými značkami rychlého občerstvení a řadou nových obchodů. Je to zásadní milník v historii centra,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace EPG Group, a pokračuje: „Pro návštěvníky jsme připravili pestrý doprovodný program, aby si mohli první dny v nových prostorách opravdu užít. Modernizace tím ale nekončí – v rámci další fáze vznikne také multikino Premiere Cinemas, které spolu s dosavadními úpravami vytvoří z Varyády skutečné centrum zábavy a relaxace. Myslíme i na udržitelnost: součástí modernizace je instalace fotovoltaických panelů a nabíjecích stanic pro elektromobily, které odpovídají současným trendům a potřebám zákazníků.“
Slavnostní program začne v pátek 29. listopadu v 16 hodin přestřižením pásky za účasti karlovarské primátorky Andrey Pfeffer Ferklové, ředitele marketingu a komunikace EPG Group Martina Malého, ředitele centra Martina Nikodéma a dalších hostů. Moderátorka Markéta Hrubešová po oficiální části zahájí debatu s předními foodblogery. V sobotu 30. listopadu od 11 hodin program pokračuje dětským kuchařským workshopem, v poledne začne kulinářská show šéfkuchaře Pavla Berkyho a ve 13:30 akce vyvrcholí koncertem Moniky Bagárové. Návštěvníci se mohou těšit i na fotokoutek, malování na obličej, roadshow Bageterie Boulevard a uvítací prosecco, přičemž s aplikací Moje Varyáda si mohou zatočit kolem štěstí.
Nově otevřená část centra přivítá zákazníky oblíbenými značkami rychlého občerstvení jako McDonald’s, KFC a Bageterie Boulevard. Významnou změnou je přesun prodejny O2 do větších prostor a otevření prodejen Geco, ScanQuilt a Yves Rocher v blízkosti nedávno zmodernizovaného hypermarketu Albert. Své brány zde otevřou také Datart, Eta a Klenoty Aurum. Hypermarket Albert již nyní nabízí zákazníkům také komfort samoobslužných pokladen pro rychlejší nákupy.
Vzhledem k očekávané vysoké návštěvnosti během slavnostního otevření nové části doporučují organizátoři využít autobusovou dopravu – linky č. 2 a 6, které zastavují před nákupním centrem.
Nákupní centrum Varyáda, které slouží karlovarským zákazníkům od roku 2005, prochází rozsáhlou proměnou. Otevření nové části s gastrozónou a značkovými obchody je významnou součástí probíhající modernizace, která do Vánoc 2025 rozšíří nabídku na více než 100 obchodů tuzemských i světových značek.
O Varyádě:
Nákupní centrum Varyáda, které letos slaví 19 let své existence, je nejnavštěvovanějším nákupním centrem regionu. Za tu dobu prošly jeho branami desítky milionů návštěvníků. Na více než 18 000 m2 se nachází téměř 70 obchodů tuzemských i světových módních značek, obchody s kosmetikou, šperky nebo elektronikou, hypermarket Albert či kavárny a kadeřnictví. Varyáda byla uvedena do provozu v roce 2005, aktuálně probíhá její modernizace a rozšíření za plného provozu. Předpokládaný termín dokončení je před vánoční sezónou 2025. Varyáda patří společně s nákupním centrem Central Most do portfolia investiční společnosti EPG Group.
Kompletní informace o nové Varyádě, stejně jako detaily o jednotlivých fázích výstavby, jsou k dispozici na webové stránce www.nova.varyada.cz.