Nákupní centrum Varyáda zveřejňuje již tři roky na sociálních sítích Facebook, Instagram a přes rok i na Tiktoku nejrůznější tipy na dárky, novinky od jednotlivých nájemců či nejrůznější návody. Eliška Malíková, která netradičním způsobem přibližuje dění v nákupním centru, bude svůj obsah publikovat jen na Facebooku a také Instagramu. Tiktokem vás bude od dnešního dne provázet nová tvář.
Je nám ctí vám představit Markétu a kreativní agenturu Evil Friends. Tato agentura má s Tiktokem mnoho zkušeností například z pražského nákupního centra Letňany, jehož videa sledují stovky tisíc fanoušků. „Videa, která budeme s Markétou natáčet, se budou objevovat rovněž i na Instagramu, kde se budou obě naše influencerky potkávat. Věřím, že si Markétu oblíbíte stejně tak jako Elišku,“ říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace EPG, která vlastní nákupní centrum Varyáda.
„Jsme nadšeni, že jsme získali partnera, který se nebojí využívat inovativní a moderní komunikační nástroje a platformy pro oslovení své cílové skupiny. Spravovat TikTok profil a vytvářet personalizovaný video content pro nejpopulárnější obchodní centrum na Karlovarsku je pro nás ctí. TikTok je neuvěřitelně populární platforma s velmi rychle rostoucím počtem uživatelů a způsobuje revoluci v digitálním marketingu. Prostřednictvím na míru vytvořených videí cíleně oslovujeme široké publikum a posilujeme tak povědomí o značce i aktivitách obchodního centra. Jsme připraveni dál přinášet inovativní a kreativní obsah, který bude dál přitahovat a zapojovat diváky, a tvořit tak úspěšnou kampaň pro našeho klienta,“ říká Pavel Hošek CEO Evil Friends.