Search
Generic filters

Varyáda jde na TikTok

Nákupní centrum Varyáda rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť a vstupuje na TikTok. “Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG. Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru a zábavy, rovněž i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Varyádu zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.

Sdílejte s přáteli

Varyáda Blog

Blog

Jak funguje micelární voda a jak ji používat?

Micelární voda skvěle poslouží k dočištění pleti. Víte, jak ji správně používat? Rozhodně byste neměli opomíjet tyto kroky v péči o pleť. Zázračné micely Účinnost micelární vody spočívá v mikroskopických čisticích molekulách zvaných

Číst více
Varyáda Nakupák
Vlog

Vybavte se na kolo

Vyrazte na cyklovýlet! S dobře zvoleným kolem a sportovním vybavením si jej parádně užijete. Naše Eliška zavítala do

Číst více
Skip to content