Velká soutěž o ceny za 1,5 milionu prodloužena do 15. 10. Stále máte šanci dostat se do osudí!
Těšte se na nový grafický kabát webových stránek Varyády!
den
hodin
minut
vteřin

Varyáda jde na TikTok

Nákupní centrum Varyáda rozšiřuje své portfolio digitální prezentace o další sociální síť a vstupuje na TikTok. “Chceme omladit komunikaci a dostat naši značku i k mladšímu publiku. Vnímáme TikTok jako rychle se rozšiřující platformu, a to nejen u dětí a náctiletých, ale především u věkové skupiny 20 – 30 let,” říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace centra, které patří do investiční skupiny EPG. Cílem je přinést hodně neformální obsah plný humoru a zábavy, rovněž i autentické záběry. Obsah bude pro nákupní centrum zajišťovat kreativní agentura Kreativní bojovníci, která pro Varyádu zajišťuje již natáčení video blogů s Eliškou Huber Malíkovou, moderátorkou a herečkou Karlovarského divadla.

Sdílejte s přáteli

Varyáda Blog

Skip to content